powered by Agones.gr - livescore

24 Μαΐ 2012

Γιάννης "Patatosalatas" (ή JohnyK91) Aγγέλου:$200.000 καθαρά κέρδη σε 2,5 χρόνια χωρίς να έχει καταθέσει ποτέ χρήματα.



Με τον Γιάννη "Patatosalatas" (ή JohnyK91) Aγγέλου, γνωρίστηκα πριν 2 χρόνια περίπου μέσω του forum στο PokerCity και θυμάμαι πως τότε μου είχε κάνει εντύπωση ότι όντας μόλις 18, είχε ήδη κάνει αρκετά σημαντικά cashes. Σε μια κουβέντα που είχα πρόσφατα με τον Άρη "Pokerfan" και τον Δημήτρη "betonme" μου περιέγραψαν την πορεία του και με αφορμή τα πρόσφατα μεγάλα του cash, αποφάσισα να έρθω σε επαφή μαζί του.


Ο Γιάννης έχει μέσα σε περίπου 2,5 χρόνια ενασχόλησης με το online πόκερ περισσότερα από $200.000 καθαρά κέρδη, σε MTTs, cash και sit and go σε αρκετές εταιρείες, χωρίς να έχει καταθέσει ποτέ χρήματα. Έχει μάλιστα ήδη συμμετάσχει σε 3 live events, ανάμεσά τους και το WPT της Ιρλανδίας τον περασμένο Γενάρη.

Μέσα από την κουβέντα που κάναμε, φάνηκε ιδιαίτερα προσγειωμένος κι ευχάριστος τύπος, ενώ είχε αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα να πει, για την πορεία του στο online poker, τον τρόπο παιχνιδιού του, αλλά και το πως αντιμετωπίζει την επιτυχία του.  

Γ.Τ Γιάννη καλησπέρα! Είσαι μόλις 20 χρονών, αλλά ήδη έχεις αρκετά κέρδη από το online πόκερ. Πότε ακριβώς και πως ξεκίνησες να παίζεις;

Γ.Α. Bασικά ξεκίνησα από τα 18 μου πριν 2,5 χρόνια, μέσα από sit and go freerolls, με τον νικητή να κερδίζει $0,06 ! Άρχισα να παίζω αρκετά αυτά και μέσα σε λίγο καιρό είχα φτάσει πλέον στα $500. Έπαιξα satellite για $100 ticket κι επειδή δεν γινόταν να κάνεις unregister, έπαιξα το τουρνουά και το κέρδισα, για $2.200. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, παίζω πάντα τηρώντας το bankroll management. Αυτό έγινε τον Ιανουάριο, τον Νοέμβριο είχα πλέον bankroll $25.000, μετά κι από ένα cash σε live event για 4.250€!

Σε αυτό το σημείο ήταν που μπήκα σε ένα τρομακτικό heater. Τώρα που το θυμάμαι "έτρεξα" απίστευτα καλά. Από το Νοέμβριο μέχρι το τέλος του χρόνου είχα φτάσει τις $60.000.

Στη συνέχεια, εκτός από το PKR που έκανα τα παραπάνω ως "Patatosalatas", έπαιξα και σε άλλες εταιρείες και μέσα σε όλα αυτά έκανα κι ένα deep run στο Sunday Million όπου τερμάτισα δυστυχώς 30ος.

Γ.Τ. Το "Patatosalatas" πως προέκυψε;

Γ.Α. Εντελώς άκυρα δεν ξέρω! Γενικά μου αρέσει η πατατοσαλάτα (γέλια). Δυστυχώς στο Stars δε χώραγε εξού και το JohnyK91.

Γ.Τ. Mε άλλα ευρωπαϊκα sites δεν ασχολήθηκες;

Γ.Α. Αρκετά αργότερα. Το καλοκαίρι του '11 έπαιξα το πρώτο μου τουρνουά στο Poker.gr, το ChampionChip και ήρθα 4ος για 13.500$. Aπό τότε τα χαλάω σιγά σιγά σε ChampionChip και Grand Series of Poker (γέλια).

Γ.Τ Επειδή πλέον παίζεις αρκετά high stakes τουρνουά, πως σου φάνηκε αυτή η γρήγορη μετάβαση; Και ποια η σχέση σου με το bankroll management, ένα από τα κυριότερα προβλήματα των MTT παικτών;

Γ.Α.Ναι σίγουρα η διαφορά στο Pokerstars είναι τεράστια και τα swings είναι πολύ μεγαλύτερα. Από την άλλη έχω περισσότερες επιλογές βέβαια. Το PKR ας πούμε έχει χαλάσει τελευταία το πρόγραμμά του.

Bασικά παίζω και αρκετά τουρ middle-small stakes, με το average buy in μου στο $100 αυτή τη στιγμή. Άλλωστε, παρόλο που έχω κάνει κάποιες αναλήψεις, το bankroll μου είναι αρκετά κοντά στα καθαρά μου κέρδη.

Γ.Τ. Ασχολείσαι αποκλειστικά με τουρνουά; Έχεις δοκιμάσει τις δυνάμεις σου και σε cash για παράδειγμα;


Γ.Α. Παίζω και cash ναι. NLHE αλλά και αρκετό PLO. Τελευταία είμαι αρκετά κάτω από το eV και το έχω αφήσει λίγο.

Γ.Τ. Γενικά πάντως θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου tournament player; Και τι είναι αυτό που σε τραβάει περισσότερο στα τουρνουά;

Γ.Α. Ε, ναι γενικά τα λατρεύω τα τουρνουά. Έχω παίξει διάφορα formats, cash, SNG, cash PLO καμιά φορά και PLO8. Απλά δεν πιστεύω ότι θα μπορούσα να παίξω κάποιο άλλο format, με το volume που παίζω στα τουρνουά. Δεν ξέρω, πιθανότατα είναι το αίσθημα της νίκης. Το αίσθημα του deep run σε ένα μεγάλο field. To πως αλλάζουν τα stack sizes και πως πρέπει κάθε φορά να προσαρμόζεσαι. Γενικά τα τουρνουά είναι εθιστικά... Γενικά παίζω πόκερ επειδή γουστάρω κι όχι επειδή βγάζω χρήματα. Αυτό είναι ένα έξτρα.

Γ.Τ. Περιέγραψέ μου ένα τυπικο session. Ώρες, πόσα τραπέζια κλπ.

Γ.Α. Κυριακές σχεδόν πάντα παίζω και συνήθως 1-2 φορές την εβδομάδα ακόμα. Τις Κυριακές παίζω ότι κινείται, οπότε μπορεί να κάνω και 12ώρο session. Για τα τραπέζια στις "ώρες αιχμής" παίζω 12-14 tables ταυτόχρονα. Γενικά το session μου εξαρτάται αρκετά από την ημέρα. Για παράδειγμα τις καθημερινές που έχω σχολή, μειώνονται οι ώρες.

Γ.Τ. Σε ποιά σχολή είσαι και πως πάνε γενικά οι σπουδές σου;

 Γ.Α. ΑΣΣΟΕ, Oικονομικής Επιστήμης, 3o έτος. Θέλω να τελειώσω στα 4 χρόνια με καλό βαθμό και να φύγω έξω για Μεταπτυχιακό.

Γ.Τ. Aρκετά "balanced" σε βλέπω! Όσο αφορά βιβλία, videos κλπ έχεις ξοδέψει κάποιο χρόνο για αυτά;

Γ.Α. Προσπαθώ να κρύψω το ψώνιο μέσα μου (γέλια). Όσο αφορά βιβλία, δεν έχω διαβάσει τίποτα. Έχω δεί μερικά videos. Παλιότερα είχα παρακολουθήσει WSOP Main Event videos και ίσως ήταν ο λόγος που άρχισα να παίζω. Το όνειρο δηλαδή να παίξω το Main Event κάποια στιγμή.

Γ.Τ. Eίσαι αρκετά μικρός για να παίξεις σε live events στην Ελλάδα άλλά έχεις συμμετάσχει σε τουρνουά του εξωτερικού. Ποια ήταν η εμπειρία σου και γενικά τι γνώμη έχεις για τα live.

Γ.Α. Μου αρέσουν πολύ τα live τουρνουά, αλλά απεχθάνομαι το live cash. Τελευταία μου εμπειρία από live τουρνουά ήταν το WPT στην Ιρλανδία τον Ιανούαριο. Πέρασα Day 2, ήμουν στους 5 πρώτους στα τελευταία 70 άτομα, αλλά δυστυχώς αποκλείστηκα 60ος.  ΑQs < KK, έπεσα σε nit, button vs big blind!

Γ.Τ. Πες μου λίγο για το στυλ σου στα τουρνουά.

Γ.Α. Είμαι αρκετά lag νομίζω, ανοίγω αρκετά hands, ανάλογα πάντα το τραπέζι. Γενικά "ανοίγω" αρκετά από τα πρώτα level των τουρνουά, καθώς υπάρχουν αρκετά dead money. Aλλά κάθε φορά προσαρμόζομαι. Έχει τύχει να παίξω και 5/5 για 100 παρτίδες (γέλια).

Γ.Τ. Με τους "δαίμονες" που αντιμετωπίζεις στα high stakes πως τα πας; Yπάρχουν αντίπαλοι που σου φαίνονται υπερβολικά δύσκολοι να τους αντιμετωπίσεις ας πούμε;

Γ.Α. Γενικά, πιστεύω (το ψώνιο που λέγαμε) ότι δεν είμαι πάρα πολύ πίσω σε σχέση με αρκετούς online καλούς παίκτες. Με αρκετούς έχω αρκετό history μάλιστα.

Γ.Τ. Ok, βρήκα και τίτλο "Τρώω 5 NeverScaredB για πρωινό". Xρησιμοποιείς tracking software;

Γ.Α. Ναι νομίζω ότι βοηθάει πάρα πολύ στα τουρνουά. Δε γίνεται διαφορετικά να παίξεις τόσα tables. Θεωρώ ότι είναι τεράστιο λάθος να μην χρησιμοποιεί κάποιος. Holdem Manager και notes που τελευταία τα χρησιμοποιώ ακόμη περισσότερο, με βοηθούν πολύ.

Γ.Τ. Σε έχει βοηθήσει κάποιος στο παιχνίδι σου;

Γ.Α. Mάλλον αυτοδίδακτος θα έλεγα. Διαβάζω βέβαια πλέον άρθρα από άλλους παίκτες, αλλά δεν έχω μιλήσει ιδιαίτερα με κάποιον.

Γ.Τ. Ξέρεις κάποια παιδιά από την ελληνική κοινότητα;

Γ.Α. Nαι, τον Pokerfan και τον betonme. Δεν πάω σε live events αφού είμαι ακόμα 20 κι επίσης απεχθάνομαι τις λέσχες, οπότε δεν έχω γνωρίσει κόσμο μέσα από το πόκερ.

Γ.Τ. Κάποιοί Έλληνες που εκτιμάς το παιχνίδι τους;

Γ.Α. Yπάρχουν πολλοί καλοί Έλληνες. Σίγουρα Κάλφας, Τζίμας, Bλάσσης, Ζερβός, Καπάλας είναι πολύ καλοί. Ο Πάρης Δέδες είναι επίσης "sick grinder".

Γ.Τ. Πιστεύεις ότι το γενικό επίπεδο είναι ακόμη χαμηλό στην Ελλάδα όσο αφορά το πόκερ; Και γιατί;

Γ.Α. Ναι ισχύει. Οι λόγοι είναι κυρίως οι επιρροές από την πόκα, η αυτοπεποίθηση του στυλ "ποιος είσαι εσύ ρε *#&$$* που θα με κερδίσεις;" κι επιπλέον ότι στην Ελλάδα το πόκερ θεωρείται ακόμη ένα παιχνίδι "τζόγου" οπότε είναι δύσκολο να ασχοληθεί και κάποιος πιο σοβαρά.

Γ.Τ. Ποια είναι η μεγαλύτερη χαρά που έχεις πάρει αυτά τα χρόνια που ασχολείσαι με το παιχνίδι και ποια η μεγαλύτερη απογοήτευση;

Γ.Α. Μάλλον η πρώτη νίκη που ανέφερα, για $2.200 ήταν η μεγαλύτερη μου ικανοποίηση. Ακόμη και με την 3η θέση στο Warmup για $53.608 δεν ξέρω αν χάρηκα τόσο πολύ, όσο με το πρώτο μου cash. Ελπίζω κάποια στιγμή να νιώσω μια ακόμα μεγαλύτερη χαρά, ίσως σε κάποιο live event. Oι μεγαλύτερες "ξενέρες" ήταν ο αποκλεισμός μου στο WPT και η 30η θέση στο Sunday Million.

Γ.Τ. Yπάρχουν κάποιοι online regulars (ξένοι) που ξεχωρίζεις ή τους θαυμάζεις για αυτό που κάνουν;

Γ.Α. Βασικά πολλούς από αυτούς τους βλέπω να παίζουν κάθε μέρα ΜΤΤs. Kαι σκέφτομαι, δεν έχεις ζωή; Οπότε δε θα έλεγα ότι θαυμάζω κάποιον για αυτό που κάνει. Έχω όμως τρομερό σεβασμό για παίκτες όπως ο Moorman, o Shaun Deeb και πολλούς άλλους. Γενικά πάντως, θεωρώ ότι το πόκερ είναι πολύ καλύτερο σαν χόμπι.

Γ.Τ. Δεν συμφωνείς δηλαδή με τον όρο επαγγελματίας παίκτης πόκερ;

Γ.Α. Δεν είναι ότι δεν συμφωνώ, επιλογή του καθενός είναι. Απλά πιστεύω ότι η πίεση που δέχεσαι κάθε μέρα, σε κάνει να χάνεις την ευχαρίστηση για το παιχνίδι. Δεν ξέρω αν θα γινόμουν ποτέ "επαγγελματίας", απλά προτιμώ αυτό που κάνω τώρα.

Γ.Τ. Γενικά πάντως, για τα καθαρά κέρδη που έχεις (περισσότερα από 150k σε ΜΤΤs και περίπου 60k από cash και sng) δεν είσαι ας πούμε γνωστός στην ελληνική κοινότητα, με ότι μπορεί αυτό να σημαίνει. Δεν σε αφορά καθόλου αυτό;

Γ.Α. Δεν είναι κάτι που με απασχολεί ιδιαίτερα. Θα ήθελα να γίνω γνωστός, για παράδειγμα σηκώνοντας ένα μεγάλο live event. Όχι για την δημοσιότητα, αλλά για να σηκώσω το τουρνουά! Δηλαδή η δημοσιότητα να έρθει σαν αποτέλεσμα μιας μεγάλης επιτυχίας.

Γ.Τ. Είσαι 20 χρονών λοιπόν κι έχεις κερδίσει περισσότερα από $200.000. Πως το αντιμετωπίζεις αυτό; Προφανώς δεν το φανταζόσουν πριν 3 χρόνια.

Γ.Α. Να σου πω την αλήθεια δεν με έχει επηρεάσει σε τίποτα. Έχω χαλάσει ελάχιστα χρήματα από τα κέρδη μου. Απλά χαίρομαι που αν τύχει κάτι ή αν χρειαστεί να βοηθήσω την οικογένειά μου, μπορώ να το κάνω. Γιατί οι καιροί είναι προφανώς πολύ δύσκολοι.

Γ.Τ. Μιας και το ανέφερες. Πως αντιμετωπίζεις την κακή κατάσταση στην οποία βρίσκεται αυτή την στιγμή η χώρα; Τι σχέδια έχεις;

Γ.Α. Είναι άσχημα τα πράγματα. Για παράδειγμα εγώ, θέλω να τελειώσω τη σχολή μου, να κάνω ένα μεταπτυχιακό και στη συνέχεια η ρεαλιστική σκέψη είναι να μείνω στο εξωτερικό. Το να κάτσω στην Ελλάδα και να δουλεψω για 600 ευρώ, μετά από τόσες σπουδές, δεν είναι δελεαστικό. Προτιμώ στο κάτω κάτω να παίξω πόκερ.

Γ.Τ. Γιάννη σε ευχαριστώ για την κουβέντα κι εύχομαι ακόμη περισσότερες επιτυχίες. Κάποιο σχόλιο προς τους φίλους σου;

Γ.Α. Αγαπάμε betonme και Pokerfan, τους καλύτερους Έλληνες καρφωματίες :) Εγώ ευχαριστώ!


pokercity.gr
http://www.pokercity.gr/html/ent/434/ent.16434.asp

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου