powered by Agones.gr - livescore

29 Δεκ 2012

Καλή Χρονιά!

    Χρόνια Πολλά! Καλή Χρονιά με υγεία, ευημερία και πάρα πολλά λεφτά για να μη μας κάνουν κουμάντο άλλοι! Τελευταία στήλη της χρονιάς, τελευταία ευκαιρία για φέτος να "χτυπήσουμε", αν και η κακοκαιρία στο νησί και οι αναβολές που έχουμε ήδη περιορίζουν το παιχνίδι μας...
Οσο για τη στήλη της Τετάρτης το μονό της Σάντερλαντ ήταν αρκετό για κάποιο κέρδος αν και δικαιούμαι να παραπονιέμαι αφού το παρολί μας χάλασε από τη Τσέλσι που κόλλησε στο 0-1. Βέβαια η δυάδα Μπάρι-Μίντλεσμπρο πλήρωνε πάνω από 4 απόδοση, οπότε θα μπορούσε να παιχτεί μόνη της.. Το λέω αυτό ως αφορμή για να κάνουμε την αυτοκριτική μας, να κοιτάμε τυχόν λάθη και να βελτιώνουμε το παιχνίδι μας.
             Πάμε στα σημερινά... Ο άσχημος και ο καιρός και τα συνεχόμενα παιχνίδια με αποτρέπουν να κοιτάξω φαβορί. Πολύ εύκολα μπορεί να στραβώσει κάτι οπότε είναι προτιμότερο να χάσω ένα σημείο του 3,20 παρά του 1,70. Παίζοντας έτσι θα μπορέσω και να καλύψω μια άστοχη επιλογή. Ξεγράφω αμέσως λοιπόν αυτά τα "μικρά" που κράτησα αρχικά.. Στόουκ, Σουίντον, Τρανμίρ, Τσέστερφιλντ. Και προχωράω μόνο με μεγάλα σημεία για να καταλήξω σε ένα trixie ή ένα yankee, δεν έχω αποφασίσει ακόμα..
           Από τη Πρέμιερ κρατάω μόνο τη Γουίγκαν στο 2,90. Η Αστον Βίλα άρπαξε 8 από Τσέλσι και 4 από Τότεναμ μέσα σε μια βδομάδα, ενώ σήμερα θα παίξει χωρίς 7(!) βασικούς συν 2-3 μακροχρόνια απόντες. Σίγουρα η Γουίγκαν δεν είναι κανά μεγαθήριο, έχει μόλις μια νίκη στα 7 τελευταία αλλά κοιτάζω και με ποιους έπαιξε.. με όλες σχεδόν τις κορυφαίες ομάδες της πρέμιερ.
           Στην τσάμπιονσιπ έχω Πιτέρμπορο στο 2,60. Κοντράρω τη Μπρίστολ Σιτι των 2 νικών στις τελευταίες 17 αγωνιστικές ενώ η Πιτέρμπορο τρέχει ένα 3 στα 3 με τελευταία τη τριάρα μέσα στη Γουλβς. Εχω και Ιπσουιτς στο 2,90. Κι αυτή προέρχεται από μεγάλη νίκη (1-2 μέσα στη Τσάρλτον) ενώ η Γουλβς πάει από σφαλιάρα σε σφαλιάρα..
          Και στη πρώτη Αγγλίας έχω δυο διπλά που καλοπληρώνουν, Κόβεντρι στο 3,25 και Γουόλσολ στο 3,05. Στο πρωτο κοντράρω της ΜΚ Ντονς, δυνατή έδρα μεν (8/12 νίκες) αλλά προέρχεται από τεσσάρα εντός από γουόλσολ και φαίνεται και μια κοιλιά με 2 ήττες στα 3 τελευταία ενώ η Κόβεντρι έρχεται με 5 νίκες στα 6 τελευταία, το 3,25 το θεωρώ δίκαιο. Στη δεύτερη περίπτωση έχω τη Γουόλσολ να έρχεται απο τεράστιο διπλό όπως προείπαμε και δεύτερη σερί νίκη αντιμέτωπη με Λέιτον που παραμένει σε απραξία εδώ και δυο βδομάδες και περιμένω να μην έχει ρυθμό.
          Για να συνοψίσω, έχω 5 ματς που μου αρέσουν. Ολα αουτσαιντερ, όλες οι ομάδες μου σε φόρμα κόντρα σε ντεφορμέ και καλοπληρώνουν. Ετσι και να χάσω έχω το κεφάλι μου ήσυχο ότι επαιξα σωστά. Το θέμα είναι τώρα πως θα κάνω τη χημεία μου.. Ο χρόνος με πιέζει, οπότε πρέπει να αποφασίσω γρήγορα. Αφήνω έξω τη Γουόλσολ γιατί η Λέιτον είναι ερωτηματικό, δε ξέρω πως θα παρουσιαστεί μετά από αποχή δυο βδομάδων. Κι έτσι πάω σε ένα yankee.

 
  yankee (2-3-4)   Γουίγκαν 2- Πιτέρμπορο 2- Ιπσουιτς 2- Κόβεντρι 2


Καλή επιτυχία, καλή χρονιά σε όλους, το νέο έτος να φέρει στον καθένα σας ο,τι στέρησε ο χρόνος που φεύγει. Να περάσετε πάρα πολύ καλά με τους ανθρώπους σας και θα τα πούμε ξανά με τον καινούριο χρόνο. Προσωπικά σας ευχαριστώ πολύ όλους εσάς που με ανέχεστε και θα συνεχίσετε να με ανέχεστε! Να είστε καλά, Χρόνια Πολλά!
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου