powered by Agones.gr - livescore

26 Δεκ 2012

Παίζουμε με... boxing day!

  Γεια σας και Χρόνια Πολλά!!! Ανάμεσα στα κρασιά, στα χοιρινά, τους λοιπούς φίλους της χοληστερίνης και φυσικά της καλής παρέας κατάφερα και έκλεψα λίγο χρόνο για να ρίξω μια καλή ματιά στο αποψινό κουπόνι. Κι αυτό γιατί σήμερα είναι η γνωστή boxing day...
Παράδοση στην Αγγλία η αγωνιστική ημέρα μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς. Στοιχηματικά δεν αλλάζει κάτι. Μελετάμε και αν βρούμε κάτι που να μας κάνει το χτυπάμε. Και φυσικά δε μπαίνω στη λογική των εορτών, να ποντάρω παραπάνω λόγω των εορτών κτλ. Αν έχω διάθεση για τζόγο μπορώ να πάω μια βόλτα στο καζίνο. Εδώ ακολουθούμε συγκεκριμένους κανόνες που δε παραβαίνουμε για κανένα λόγο!
         Περνάω κατευθείαν στις επιλογές μου (...το τραπέζι περιμένει!)  Από το περασμένο Σαβ/κο μου έχει καρφωθεί ένα μονό αποδεκτό και δε θα αφήσω να περάσει έτσι. Ασσο τη Σαντερλαντ με τη Σιτι. Τονίζω ένα πράγμα. ΟΧΙ στον ΟΠΑΠ στο 4,75. Εξω το έχω στο 6-6.50 και αυτή είναι η απόδοση του σημείου αυτού. Γιατί κοντράρω τη Σίτι, μπορεί να κάνει κοιλιά, μπορεί να κέρδισε με τα ψέματα τη Ρέντιγκ στο 92 αλλά είναι Σίτι. Η Σάντερλαντ έρχεται από μεγάλη νίκη μέσα στη Σαουθάμπτον και θα επιδιώξει να δώσει συνέχεια.
         Θα πάω και σε ένα αγγλικό trixie μιας και οι αποδόσεις μου το ευνοούν. Θα πάρω τη Μπέρμιγχαμ στο 2,30 κυρίως λόγω των ειδήσεων που έχω για τη Μπάρνσλει (πρώτος σκόρερ έξω και άλλες 6 απουσίες, 9 σερί παιχνίδια χωρίς νίκη εντός έδρας) ενώ για τη Μπέρμιγχαμ έχω μόλις μια ήττα στα 5 τελευταία κι αυτή με την ανεβασμένη Γουλβς και δύσκολα. Θα κρατήσω Κρου λόγω τεράστιας απόδοσης, 3,65. Η Τρανμίρ ξεφουσκώνει, έφαγε 5 τη προηγούμενη αγωνιστική από τη Σουίντον, σε τέτοια απόδοση είναι fair να τη κοντράρω. Και θα κρατήσω και τη Μπρίστολ Ρόβερς γιατί έχω ένα κόλλημα να στηρίζω μια ομάδα όταν αλλάζει προπονητή. Πάντα βέβαια με μια δίκαιη απόδοση, κι εδώ την έχω στο 3,10. Στο κάτω κάτω η Ολντερσοτ δε μου λέει και κάτι για να φοβηθώ να τη κοντράρω.
           Εχω και μια τριάδα με δυο δίκαια φαβορί και ένα όβερ. Η Μπάρι θέλει τη νίκη για να μη μπλέξει σε περιπέτειες, παίζει επιθετικά με πολύ καλές επιδόσεις στην έδρα της και αντιμετωπίζει τη Γκροσέτο που θα της λείψει ο πρώτος της σκόρερ Σφορτσίνι που ούτως ή άλλως χάνει μεγάλο μέρος της δυναμικής της στα εκτός έδρας παιχνίδια. Ο άσσος στο 1,80. Δίκαιο φαβορί και η Μίντλεσπρο στο 1,90 με 8 στα 11 εντος έδρας κόντρα σε μια μπλάκμπερν που απογοητεύει. Κλείνω με το όβερ της Τσέλσι στο 1,65, ανεβάζει στροφές και ξεσπάει, 8 έριξε τη προηγούμενη αγωνιστική στην Αστον Βίλα, εμένα 3 μου φτάνουν!


   μονό αποδεκτό   Σάντερλαντ-Μάντσεστερ Σιτι   1   (4,75)

   trixie                   Μπέρμιγχαμ 2 (2,30)- Κρου 2 (3,65)- Μπρίστολ Ρόβερς 2 (3,10)

   τριάδα                Μπάρι 1- Μίντλεσμπρο 1- Τσέλσι όβερ  (5,6) 


Μοιράζω το ποντάρισμά μου ώστε ακόμα και το μονό αποδεκτό να είναι αρκετό για ικανοποιητικό  κέρδος. Σε αυτή τη περίπτωση μια δυάδα από το trixie και μόνο θα μας επιστρέψει το 70-80% του πονταρίσματος. (Αυτά βέβαια ισχύουν αν πονταριστούν εκτός ΟΠΑΠ) . Θα είμαστε πάλι εδώ το Σάββατο, να περνάτε πολύ όμορφα και πάλι Χρόνια Πόλλα σε όλους σας!

1 σχόλιο: